VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK

Általános Szerződési Feltételek

Érvényes: 2015

Tájékoztatjuk, hogy a www.yokkola.hu – Webáruház – böngészésével és használatával Ön kijelenti, hogy elolvasta és elfogadta a szerződési feltételeket, adatkezelési elveket és annak minden pontjával egyetért.

Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF)  a YOKKOLA Kft. (székhelye: 4400 Nyíregyháza, Gondos u. 13/A., cégjegyzéket vezető bíróság: Nyíregyházi Törvényszék Cégbírósága és cégjegyzékszám: Cg. 15-09-073219, adószáma: 14464449-2-15, elérhetőségek: info@yokkola.hu, tel: 36 30 653 5626) (a továbbiakban: Üzemeltető, Szolgáltató vagy Vállalkozás), által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Megrendelő vagy Ügyfél, vagy Vásárló) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (a továbbiakban mind a ketten együttesen: Felek).

A Webáruház elsősorban saját készítésű kismamák és szoptatós kismamák részére készít és forgalmaz felsőruházati termékeket, illetve gyerek gondozási és ápolási termékek forgalmazásával foglalkozik.

A YOKKOLA Kft. a jelen ÁSZF rendelkezéseit, a forgalmazott termékek körét, vételárát, határidőket, stb. szabadon megváltoztathatja. A változás a Webáruházban történt megjelenés időpontjától hatályos. A változtatások a már korábban létrejött megrendelésekre nem vonatkoznak.

Általános tudnivalók a felek közötti szerződés létrejötte

A Webáruház üzemeltetője a YOKKOLA Kft.

Az üzemeltető cégadatai és elérhetőségei az alábbiak:

Cégnév: YOKKOLA Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely, Központi iroda: 4400 Nyíregyháza, Gondos u. 13/A.
Elérhetőség: info@yokkola.hu, +36 30 653 5626
Cégjegyzékszám: 15-09-073219
Nyilvántartást vezető bíróság: Nyíregyházi Törvényszék Cégbírósága
Bejegyzés éve: 2015
Adószám: 14464449-2-15
Bankszámlaszám: Erste Bank Hungary Zrt. 11600006-00000000-68727059

Adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-83522/2015.

Tárhely szolgáltató adatai: Archi-Host Kft., 4145 Csökmő. Rajk L. u. 22, info@archi-host.net

A Webáruház megtekintésével, a regisztrációval illetve a vásárlással (az itt felsorolt magatartások bármelyikével) a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Üzemeltető és a Webáruház használója (továbbiakban: Vásárló) között és a megrendelés teljesülésével zárul le. A Vásárló köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit. Amennyiben a Vásárló az ÁSZF bármely rendelkezését nem fogadja el, a Webáruházban vásárlást nem alkalmazhat.

A Webáruház használata, valamint a Webáruház által nyújtott szolgáltatás igénybevételéhez szükséges adatszolgáltatás önkéntes alapon történik, és az adatokat az Üzemeltető csak a szolgáltatás megfelelő nyújtásához szükséges mértékben, a jelen szerződés „Adatkezelés” pontjában leírtaknak megfelelően használja fel.

Az Webáruházban történő vásárlás esetén adásvételi szerződés jön létre a Vásárló és Eladó között, amely jogviszonyra a megrendelés és annak visszaigazolása, valamint a jelen ÁSZF rendelkezései egyaránt irányadók.

Az adásvételi szerződés feltételeit a megrendelés elküldésével a Vásárló elfogadja. A szerződés a megrendelés teljes körű kitöltését és a beírt adatok ellenőrzését követően az alábbiak szerint jön létre:

Az Eladó által küldött azon tájékoztató e-mail kézhezvételekor, amelyben értesíti a Vevőt a csomag futárszolgálatnak történő átadásáról, a következő munkanapon történő szállításáról és annak várható időpontjáról. (ez nem a webáruház automatikus visszaigazoló e-mailjét jelenti – az mindössze arról tájékoztatja a vásárlót, hogy beérkezett a Webáruházba a megrendelés.) A fentiek szerinti tájékoztató e-mail a 17/1999.(II. 5.) Korm. rendelet szerinti, „távollévők közötti szerződés” jön létre a felhasználó (mint Vevő) és a YOKKOLA Kft. (mint Eladó) között.

A megrendeléseket a Webáruház automatikusan tárolja elektronikus formában, ezeket a vásárló később visszanézheti. Felek az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény rendelkezéseinek megfelelően megállapodnak, hogy a Webáruházban eszközölt, megrendelés útján létrejött szerződés írásban megkötöttnek minősül, a szerződés magyar nyelven jön létre, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre vonatkoznak a jelen ÁSZF rendelkezései. Kérés esetén a megrendelésről a megrendelés azonosító számának ismeretében az Eladó másolatot küld elektronikus formában.

Tekintettel arra, hogy a szerződés írásban megkötött szerződésnek minősül, a felek megállapodnak, hogy az Üzemeltető, valamint a Vásárló közötti, a vásárló regisztrációs vagy megrendelési adatai között szereplő e-mail címen történő kommunikáció írásbeli kommunikációnak minősül.

A megrendelésre vonatkozó e-mailen történő visszaigazolás az Üzemeltető és a felhasználó között létrejött szerződés tartalmát képezi, és annak e-mailen történő megküldése eleget tesz a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet 3. § szerinti „írásbeli megerősítés” követelményének. Kérjük, hogy e dokumentumokat olvassa el, és őrizze meg. A szerződés nem utal a jelen ÁSZF-ben és a mindenkor hatályos jogszabályi rendelkezésekben leírtakon túl bármilyen magatartási kódexre. Kérdése esetén lépjen kapcsolatba Vevőszolgálatunkkal.

Megrendelés és annak menete

A megrendelések leadása a Webáruház online felületén és telefonon lehetséges. A Webáruházban tett megrendelést az Üzemeletető csak akkor tudja befogadni és teljesíteni, ha a Vásárló a regisztrációs és vásárlási oldalon található mezőket maradéktalanul kitölti. Ennek elmulasztásából eredő károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai problémákért a Webáruház felelősséget nem vállal. A hibásan vagy nem kellő részletességgel megadott címzési, vagy más adatok, információk esetén felmerülő szállítási vagy egyéb többletköltség a vásárlót terheli.

Adatbeviteli hibák kijavításának technikai lehetőségei: az adatbeviteli hibák javítására a vásárlási folyamat végén, a fizetési mód kiválasztását követően megjelenő, „Megrendelés elküldése” gomb megnyomása előtt van lehetőség. A Vásárló, a regisztrációkor megadott adatait és belépési jelszavát bejelentkezés után bármikor megváltoztathatja az „Fiókom” menüpontban. A “Kosár” tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető a megrendelés elküldése előtt. A megrendelés elküldését követően észlelt adatbeviteli hiba esetén ezt haladéktalanul jelezni kell a Vevőszolgálat menüpontban megadott e-mail címen vagy telefonszámon.

Fontos a telefonos elérhetőség pontos feltüntetése, mert a Webáruház sok esetben a kiszállítást megelőzően telefonon egyeztet. Hiányos elérhetőségi adatok kitöltése esetén a megrendelést az Eladó nem teljesíti.

A vásárlás mente lépésről-lépésre

  1. A Webáruházban böngészve a termék adatlapján rákattint a „Kosárba” gombra, amikor a termék belekerül, megtekintheti annak tartalmát.
  2. A vásárlás további folytatásához kattintson a „Vásárlás folytatása” linkre, mellyel visszakerül az iménti termék adatlapjára.
  3. Járjon el az 1-es pontban leírtak szerint minden megvásárolni kívánt termék esetében.
  4. Amikor minden óhajtott terméket elhelyezett a kosarában kattintson a „Kosár tartalma” dobozra, hogy megtekinthesse annak tartalmát vagy egyből termék belehelyezésekor is oda jut. A kosárban a termékeket törölheti, mennyiségüket módosíthatja a sorban megadott beviteli mezőbe való mennyiség megadásával, majd a „Kosár frissítése” gomb megnyomásával.
  5. A kosárban található „Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva haladhat tovább a megrendelés folyamatában. Fontos a személyes, szállítással kapcsolatos adatok pontos kitöltése!
  6. A megrendelés leadásnak utolsó lépéseként „Pénztár”-ban található „Megrendelés elküldése” gombra kattintson, mellyel rendelését elküldi nekünk.
  7. A rendelésről a rendszer egy automatikus e-mailben tájékoztatja.

Minden egyes véglegesített megrendelést a Webáruház rendszere külön megrendelésként kezel, így az egymás után közvetlenül, azonos vásárlónak és címre leadott megrendelések is külön csomagban kerülnek kiszállításra, amely esetben a szállítási díj is minden megrendelésnél külön felszámításra kerül. Ha már leadta megrendelését, de a csomagot újabb termékekkel bővíteni szeretné, úgy haladéktalanul lépjen kapcsolatba az Vevőszolgálattal, így –a csomag futárszolgálatnak történő átadását megelőzően – még módosítható a megrendelés.

A Webáruházban történő első vásárlást megelőzően nem szükséges regisztrálni, de a Vásárlónak módjában áll személyes fiókot létrehozni (regisztrálni). A regisztráció megkönnyíti a későbbi vásárlást és az esetleges kedvezmények igénybevételét.

A szerződés tárgyának lényeges tulajdonságait a termék leírása rögzíti. Az Ügyfél a megrendelés leadásával kijelenti, hogy a jelen ÁSZF-et elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el. A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, mely fizetési kötelezettséggel jár, és amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak irányadóak.

Az oldalon feltüntettet árak minden esetben az ÁFÁ-val növelt bruttó árak. A bruttó árak tartalmazzák a vásárláskor hatályos jogszabályokban az adott termékkör tekintetében meghatározott mértékű általános forgalmi adót. A Webáruházban feltüntetett árak visszavonásig vagy megváltoztatásig érvényesek. A Webáruházban szereplő termékképek és készlet- információk tájékoztató jellegűek és a valóságtól eltérhetnek. A raktárkészlet gyors változásai miatt kivételes esetben előfordulhat, hogy egyes termékek annak ellenére „készleten” lévőként szerepelnek, hogy valójában nincsenek raktáron. Az ilyen tévedésekért a Webáruház felelősséget nem vállal, a hiba felismerését követően javítja és tájékoztatja a vásárlót.

Az Eladó a jelen ÁSZF-ben és a megrendelés visszaigazolásában szereplő feltételek szerint köteles a Vásárló által megrendelt termékeket a megrendelésben megjelölt szállítási címre eljuttatni.

A Vásárló köteles a terméket a megrendeléskor megadott címen átvenni, valamint a kiszállítással egyidejűleg, vagy azt megelőzően a termék vételárát és a feltüntetett járulékos költségeket (például szállítás, utánvét-kezelés díja) a jelen ÁSZF-ben szereplő feltételek szerint megfizetni.

Fizetési módok
A megrendelt termékek vételárát és az esetleges járulékos költségeket (amelyek minden esetben feltüntetésre kerülnek a megrendeléskor) a vásárló a futárnak történő készpénzes fizetéssel (utánvét). A számla kiegyenlítése történhet előre utalással is a Webáruház bankszámlaszámára: Erste Bank Hungary Zrt. 11600006-00000000-68727059

A Webáruház időszakonként kedvezményes vásárlási lehetőséget biztosít kupon formájában. Kupon akciók esetén a termék vételárának részben történő megfizetése az internetes felületen a kupon adatainak megadásával is lehetséges. A kupon kódját az érvényességi idején belül és felhasználási feltételeinek megfelelően a Pénztárnál kell beírni a megfelelő mezőbe. Egy megrendeléshez csak egy kupon váltható be, a kuponok nem vonhatók össze. A kuponok felhasználási feltételeinek egyéb részleteit az aktuális kupon-akció feltételei tartalmazzák.

Szállítás határideje

A rendelés feldolgozása 2-3 munkanap. Minden termék mellett feltüntetjük a szállítás várható idejét. A megadott átfutási idő magyarországi házhoz szállításra vonatkozik, egyéb átvételi módok esetén ez 1-2 nappal megnövekszik.
A raktárunkban levő termékek szállítási határideje 2-3 munkanap. Az ennél hosszabb szállítási idejű termékek partnereink készletéből rendelhetőek, így egy esetleges beszállítói késlekedés a rendelés késését okozhatja.

Mivel választékunk rendkívül nagy, és több forrásból származik, egyes tételek beszerzése tovább tarthat, ekkor az átvétel a leghosszabb (14 nap) szállítási határidőhöz igazodik.
Az egyszerre rendelt, de különböző szállítási határidejű termékek egyszerre, egy csomagban vehetőek át.

Amint rendelését átadjuk a futárnak, vagy az személyesen átvehetővé válik, erről Önt e-mailben értesítjük.

Szállítás költsége

yokkola szállítás 

 

 

Rendszerünk az extra paraméterekkel rendelkező termékek esetén a szállítási díjtól függetlenül csomagolási díjat számíthat fel. Ezt minden esetben a rendelés leadása előtt jelezzük Önnek. Súlytöbblet miatt egyedileg kalkulált extra szállítási díj kerül felszámításra – erről ügyfélszolgálatunk a kiszállítás előtt tájékoztatja ügyfeleinket.

Átvételi módok

A megrendelt termékeket a Vásárló választása szerint az Eladó futárszolgálat útján történő kiszállítással juttatja el a megadott címre.
Futárszolgálattal történő kiszállítás esetén a Vásárló a várható szállítási napról e-mailben vagy telefonon kap értesítést.

A rendelések feldolgozása munkanapokon 8-tól 16 óráig történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időponton kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra A Webáruház törekszik a szállítási határidő betartására, azonban nem felel azért, ha a fenti szokásos szállítási idő nem tartható. Az esetleges késedelem esetén a Webáruház törekszik, de nem köteles a vásárlót értesíteni.

A megrendelő a csomagot kézbesítéskor köteles a futár előtt megvizsgálni és meggyőződni annak és a benne található termék sértetlenségéről, és hiánytalanságáról. Esetleges sérülés, vagy hiány esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni. FIGYELEM: a futárszolgálat által történő kiszállítás esetén az üzemeltető elhárít minden nemű kártérítési igényt, amely a futárszolgálat általi késedelmes, illetve meghiúsult kiszállításból ered.

Amennyiben kiszállítás során a csomag átvétele sikertelen, arról a szállító értesítést hagy, majd ismét megkísérli a csomag kiszállítását. A kiszállítás munkanaponként 8-16 óra között történik. A vásárló köteles olyan szállítási címet és telefonszámot megadni, ahol a fenti időintervallumban elérhető.

Elállás joga, gyakorlásának feltételei, módja következményei

A 2014. június 12.-ig leadott és visszaigazolt rendelésektől való Fogyasztót megillető elállási jog gyakorlására vonatkozó szabályozást a 17/1999. (II.5). Kormány rendelet tartalmazta. A 2014. június 13.-a után Fogyasztóval kötött szerződések vonatkozásában a 45/2014. (II.26.) Kormány rendelet (“Kormány rendelet “) rendelkezéseit kell alkalmazni.

A Kormány rendelet értelmében a Fogyasztó indokolás nélkül gyakorolhatja elállási jogát – fő szabályként – legkésőbb a termék átvételétől számított 14 napon belül.

A Fogyasztót az indokolás nélkül megillető elállási és felmondási jog alóli kivételeket a Kormány rendelet 14. pontja részletezi.

Ezek közül külön is kiemeli a Szolgáltató, hogy például nem illeti meg az ilyen elállási jog a Fogyasztót

  • olyan termék tekintetében, amelynek ára a fenti jogszabályhelyben leírtak szerint a vállalkozás által nem befolyásolható,
  • olyan nem előre gyártott termékek esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.

A szerződéstől való elállást kizárólag írásban a info@yokkola.hu  e-mail címre elküldött levélben történhet meg vagy postai úton a szolgáltató ügyfélszolgálatára küldve (4400 Nyíregyháza, Pacsirta u. 14.) A telefonon tett bejelentést a Szolgáltató elállásként nem rögzíti. Az elállási nyilatkozatot a Fogyasztó vagy az ÁSZF 1. számú mellékletében is található elállási nyilatkozat kitöltésével és a Vállalkozáshoz való eljuttatásával vagy pedig saját megfogalmazású egyértelmű elállási nyilatkozatban gyakorolhatja. A jog gyakorlása határidőben történik, ha a nyilatkozatot a 14 napos határidő lejárta előtt elküldték. A nyilatkozat 14 napon belüli elküldését a Fogyasztónak kell igazolnia.

Kattintson ide a melléklet megnyitásához: Melléklet megnyitása

A Kormány rendelet 21. § (1) bekezdése írja elő, hogy ha a szerződés megkötését megelőzően a Szolgáltató nem ad tájékoztatást az indokolás nélküli felmondás lehetőségéről, határidejéről, feltételeiről, illetve a nyilatkozat-mintáról – úgy az indokolás nélküli felmondás lehetősége 12 hónappal meghosszabbodik. Ha e 12 hónapon belül megadja a tájékoztatást, akkor a felmondásra nyitva álló határidő e tájékoztatás közlésétől számított tizennegyedik napon jár le. A Vállalkozás a szerződés előtti tájékoztatási kötelezettségének jelen ÁSZF Elállás joga, gyakorlásának a feltételei, módja, következményei pontjaiban, valamint az ÁSZF mellékleteiben, illetve a megrendelés visszaigazolásakor tesz eleget.

A termék átvételi időpontja megegyezik, házhoz szállítás esetében a futártól való átvétel, a Pick-Pack Pontnál történő átvétel esetén az adott helyszínen történő átvétel  időpontjával. Ezek a számlával, illetve a futártól, vagy az átvételi pontnál kapott nyugtával, bizonylattal bizonyíthatóak.

A terméket eredeti, sértetlen állapotban kell a számlával (az átvétel időpontjának igazolása miatt), ill. kitöltött elállási nyilatkozattal (a nyilatkozat megtalálható a csomagban is) együtt visszajuttatnia Szolgáltató Ügyfélszolgálata részére (4400 Nyíregyháza, Pacsirta u. 14.).

A Szolgáltató kizárólag újszerű állapotú (sérülésmentes, hiánytalan tartalmú) termék visszaszolgáltatása esetén köteles a termék vételárát megtéríteni.

Az elállási jog gyakorlása semmilyen többletköltséget nem jelent a Fogyasztó számára. A termék visszajuttatásáról azonban Ügyfélnek kell gondoskodnia, az ezzel kapcsolatos költségek az Ügyfelet terhelik. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére a Vállalkozásnak nincs lehetősége.

A Vállalkozás legkésőbb, az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül téríti vissza a Fogyasztó által megfizetett teljes összeget, a Fogyasztó által igénybevett fizetési móddal megegyező módon. A visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

A Vállalkozás a visszatérítendő összeget mindaddig visszatarthatja, ameddig a Fogyasztó a terméket nem szolgáltatta vissza.

Abban az esetben, ha a terméket a Fogyasztó használatba vette, és nem tudja sérülésmentesen visszajuttatni, ezáltal az eredeti állapot nem állítható helyre, akkor a Vállalkozás érvényesítheti az ebből eredő kárának megtérítését. A Fogyasztó felel a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért. A Vállalkozás követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését is.

Garancia, jótállás, szavatosság

 A 2014. március 14. napjáig megvásárolt termékek jótállására és a szavatosságára a Polgári törvénykönyvről szóló, többször módosított 1959. évi IV. törvényben [régi Ptk.] foglalt mindenkor hatályos rendelkezései az irányadók [248. §, 305. § – 311/A. §].

A 2014. március 15. napjától megkötött szerződések esetében a termékek jótállásával, kellék-, vagy termékszavatosságával összefüggésben a 2013. évi V. törvény (új Ptk.) rendelkezései szerint kell eljárni [Jótállás: 6:171. § – 6:173. §, kártérítési igény: 6:174. §; Hibás teljesítés: 6:157. § – 158. §, 177. § – 178. §; Kellékszavatosság: 6:159. § – 6:167. §; Termékszavatosság: 6:168. § – 6:170. §].

A Vállalkozást az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet mellékletében felsorolt fogyasztói szerződés keretében eladott terméktípusokra vonatkozóan jótállási kötelezettség terheli. A jótállás időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. A jótállás időtartama egy év, amely a termék Fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a Vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A Vállalkozás egyes termékekre vonatkozóan önkéntes jótállást is vállalhat, amelynek időtartama a fenti kormányrendelet szerinti időtartamnál hosszabb is lehet.

A garancia nem érvényesíthető, ill. utólagos reklamációt nem áll módunkban elfogadni abban az esetben, ha kézbesítéskor nem vizsgálta meg a csomagot! Kérjük, kézbesítéskor ezt mindenképpen tegye meg, és az esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, illetve hibásan teljesített rendelés  esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a terméket. A garanciális időszak alatt a hibabejelentést írásban email, illetve tértivevényes levél útján (az időpont igazolhatósága miatt) tegye meg az Ügyfélszolgálatunkhoz címezve.

A Szolgáltatónak jogában áll a vásárolt termékkel kapcsolatos jelzett hibát felülvizsgálni vagy amennyiben a hiba igényli akkor a gyártó részére elküldeni bevizsgálására.

Abban az esetben, ha a hiba a nem rendeltetésszerű használatra vezethető vissza, a javítási költség az Ügyfelet terheli.

Jelen ÁSZF 2 sz. mellékletét képezi a 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről (amelynek rendelkezéseit a 2014. május 15.-e előtt megkötött szerződések esetében kell alkalmazni), és a 19/2014.(IV.29.) NGM rendet (amelynek rendelkezéseit a 2014. május 15.-e után megkötött szerződések esetében kell alkalmazni).

Kattintson ide a melléklet megnyitásához: Melléklet megnyitása

Jelen ÁSZF 3 sz. mellékletét képezi a jótállással, kellékszavatossággal és a termékszavatossággal kapcsolatos további tájékoztató.

Kattintson ide a melléklet megnyitásához: Melléklet megnyitása

 

Jogi rendelkezések, panaszkezelés és a felelősség korlátozása

A Webáruház oldalon található valamennyi tartalom annak üzemeltetőjét illetik meg. A Webáruház szerzői és egyéb jogainak megsértése vagy e szerződés megszegése esetén azonnal jogi eljárást kezdeményez a jogsértővel szemben. A felhasználó elfogadja, hogy az oldal tartalmának másolása vagy az itt meghatározott céltól eltérő felhasználása akkor is jogsértésnek, jelen szerződés megszegésének minősül, ha az esetleg nem állna szerzői jogi oltalom alatt.

Az a weboldal, amelyen a Webáruházra mutató link elhelyezésre kerül, nem keltheti azt a benyomást, hogy a Webáruház üzemeltetője javasolja, támogatja az adott oldalon forgalmazott vagy kínált szolgáltatás vagy termék igénybevételét vagy megvásárlását. A linkelő weboldal nem tartalmazhat valótlan információt a Webáruház valamint a linkelő weboldal között fennálló jogviszonyról és a Webáruházról. A Webáruház minden rá mutató hivatkozás alkalmazása ellen fellép, amely árt a Webáruház hírnevének és érdekeinek.

A Webáruház fenntartja a jogot, hogy bíróságok vagy hatóságok előtt eljárást kezdeményezzen minden olyan személy ellen, aki a Webáruház használatával (ideértve a vásárlást is) jogsértést követ el, illetve arra kísérletet tesz. A Webáruház nem vonható felelősségre semmilyen, harmadik személy által valamely felhasználó vagy vásárló rovására elkövetett jogsértés miatt.

A Webáruházban való vásárlás feltételezi a Vásárló részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a lehetséges hibákra.

A Webáruház semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be:

– Az interneten küldött és/vagy fogadott bármilyen adat meg nem érkezése, véletlenszerű megváltozása.
– Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza a Webáruház akadálytalan működését és a vásárlást.
– Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon.
– Bármely nem ajánlott vagy tértivevényes formában küldött levél – függetlenül attól, hogy – papír, vagy elektronikus formában érkezett –, de főleg bármilyen adat elvesztése.
– Bármely szoftver nem megfelelő működése.
– Bármilyen programhiba, rendkívüli esemény vagy technikai hiba következményei.

A Webáruház nem felelős semmilyen alapon, semmilyen közvetlen vagy közvetett kárért, ami a Webáruházhoz való csatlakozás, a Webáruház megtekintése miatt következett be.

Felhasználó teljes körű és korlátlan felelősséggel tartozik a más személy személyes adatainak megadásából, illetve Webáruházban történő közzétételéből eredő károkért. Az üzemeltető ilyen esetben minden segítséget megad az eljáró hatóságoknak a jogsértő személy személyazonosságának megállapítása céljából.

A vásárló panaszos bejelentéssel élhet. A vásárló panaszát szóban vagy írásban jelentheti be a Vevőszolgálaton. Nem minősül panasznak, ha a vásárló a Webáruház működésével, tevékenységével kapcsolatosan tájékoztatást, állásfoglalást kér.

A panaszok bejelentésére, kapcsolattartásra használható: cím, telefonszám, elektronikus levelezési cím.

A Webáruház a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, a Webáruház a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, annak egy másolati példányát a vásárlónak átadja.

Az írásbeli panaszt a Webáruház – törvény eltérő rendelkezése hiányában – harminc napon belül írásban megválaszolja. A rögzített panasznak tartalmaznia kell a panaszos nevét, címét, és a panasz leírását. A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles, továbbá felhívja a vásárló figyelmét a jogorvoslati lehetőségekre. A válasz másolati példányát három évig köteles megőrizni, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.

A Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a Weboldalra való csatlakozás miatt következett be. Az Ügyfélt terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége.

Adatkezelési tájékoztatás

Az Üzemeltető tevékenységét látogatói és ügyfelei személyiségi jogainak védelmével, a vonatkozó jogszabályok, így különösen a Polgári Törvénykönyv, valamint az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról; szóló 2011. évi CXII. törvény (továbbiakban: Atv.) rendelkezéseinek betartásával végzi.

Felhívjuk a figyelmet, hogy a személyes adatok megadása a Webáruházban önkéntes, és az adatkezeléshez az adatok megadásával egyidejűleg a felhasználó hozzájárul. Abban az esetben, ha a felhasználó egy másik személy megbízásából jár el, akkor az ő felelőssége az érintett személy beleegyezésének megszerzése adatainak közléséhez.

Az webáruház használata során rendelkezésére bocsátott személyes adatait bizalmasan kezeljük, harmadik fél részére nem adjuk át. Ez alól kivételt jelentenek az alvállalkozónak szükségesen megadott adatok, melyek nélkül a rendelés teljesítése nem kivitelezhető, például a futárszolgálatnak átadott kiszállításhoz szükséges információk.

A webáruház böngészése során technikai információk kerülnek rögzítésre (például log fájlok formájában, melyek tartalmazzák a felhasználó ip címét, az időpontot, a meglátogatott oldal URL-jét), mely személyes azonosításra nem használható, de statisztikai célokat szolgál. A rendszer adatokat tárol a felhasználó számítógépén is úgynevezett sütik formájában (cookie). A sütik a felhasználó személyének azonosítására nem alkalmasak, és a munkamenet idején élnek.

A webáruház rendszer használatához a böngészőjében a cookie-k használatát engedélyezni szükséges, enélkül bizonyos funkciók működésképtelenek.

A megrendelt termékről számla készül, melynek tárolása a hatályos jogszabályokban előírt módon és ideig tárolásra kerül.

Adatainak törlését a rendszerből, módosítását bármikor írásban kérheti, de ettől független módon törölheti magát az esetlegesen hírlevélre feliratkozottak listájáról, anélkül hogy regisztrációja törlésre kerülne. A hírlevélről leiratkozni vagy levélben, e-mailben, vagy a hírlevelek alján található „Leiratkozás” link segítségével is megteheti.

Az adatkezeléssel érintett adatok köre:
– név (kereszt- és vezetéknév)
– e-mail cím, lakcím, számlázási cím
– telefonszám

Adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-83522/2015.

A felhasználó az Info. Tv., valamint a Polgári Törvénykönyv (1959 évi IV. tv.) alapján bíróság előtt érvényesítheti jogait, vagy a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz (1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c.; www.naih.hu) fordulhat.

Felhasznált forrás:

http://www.ekk.gov.hu/hu/e_kereskedelem/nyisson_e_boltot/bevezetes/hogyan_nyissunk_e_boltot_080327.pdf

http://www.ekk.gov.hu/hu/e_kereskedelem/nyisson_e_boltot/bevezetes/e_bolt_onellenorzo_lista_20080327.pdf