GY.I.K.

Gyakran ismételt kérdések

Olvasd el az alábbi információkat, ha nem találsz választ a kérdéseidre, akkor vedd fel a kapocsatot velünk, és készséggel válaszolunk.

Be kell-e regisztrálnom, hogy tudjak rendelést leadni?

Nem kell, regisztráció nélkül is lehet rendelni.

Miért nem kaptam visszaigazoló e-mailt a rendelésemről?

Lehetséges, hogy a levelező rendszered levélszemétnek nyilvánította az automata e-mailt a rendelésről. Nézzd meg a Spam-ek között.

Honnan tudom, mikor érkezik a csomag?

A csomagküldés idejéről a megadott e-mail címre értesítést küldünk.

Mikor fogom megkapni a webáruházban megrendelt termékeimet?

A rendelés feldolgozási ideje 2-3 munkanap. A megrendelésed leghamarabbi szállítási idejét látni fogod a “Kosaram” oldalon.

A szállítás idejét befolyásolja az, hogy milyen szállítási idejű terméket tettél a kosaradba, és hogy sikerül-e munkanapon 12.00 óra előtt leadnod a rendelésed. Csak munkanapokon van kiszállítás!

A megrendelésedet kérésedre későbbi időpontban is ki tudjuk szállítani!

Mennyibe kerül a webáruházban megrendelt termék házhozszállítása?

Magyarország területén: 9 999 Ft – 19 999 Ft vásárlási összegig a szállítás díja 950 Ft, 20 000 Ft-tól már ingyenes.

Mi történik, ha nem talál otthon a futár?

A futár kétszer megpróbálja kézbesíteni a csomagot, ha nem talál senkit otthon a megadott telefonszámon időpontot egyeztet vagy írásos üzenetet hagy.

Mit tegyek, ha reklamációm van a megvásárolt termékkel kapcsolatban?

Fordulj a Vevőszolgálathoz, levélben, telefonon, vagy e-mailben (ne felejtsd el, hogy a vásárlási bizonylatra szükség van). Kizárólag a vásárlási bizonylattal rendelkező termékekkel tudunk foglalkozni!

HA KÉRDÉSEDRE NEM KAPTÁL VÁLASZT: ÍRJ NEKÜNK VAGY TELEFONÁLJ

E-mail: info@yokkola.hu

Telefon: 06/30 – 653 5626

Vélemény, hozzászólás?